Tootegrupid

Müügitingimused

Veebipoe Mooblifunituur.ee omanik on AS MÖÖBLIFURNITUUR  (Registri number 10051205), asukohaga Roosi tn 11 Reola küla Kambja vald Tartumaa 61707.

MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

Müügitingimused kehtivad AS Mööblifurnituur veebipoe  klientide ja AS Mööblifurnituur   vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad mooblifurnituur.ee veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Mooblifurnituur.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse mooblifurnituur.ee veebilehel.

HINNAD

Kõik hinnad mooblifurnituur.ee veebipoes on eurodes ja  sisaldavad käibemaksu. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

TELLIMUSE VORMISTAMINE ja MAKSEVÕIMALUSED

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi ESTO AS maksekeskuse.
Makseid vahendab ESTO AS, tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs ostja panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud andmed volitatud töötleja ESTO AS.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Laos kohe olemas olevad tooted paneme teele peale makse laekumist 1 - 2 tööpäeva jooksul.

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „maksma”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Mööblifurnituur AS arveldusarvele.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: EESTI
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: DPD kuller, DPD pakiautomaat (saatmisvõimalus sõltub ese suurusest), ise järele tulemise võimalus (Tallinna esindus).
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 - 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Kui tarneaeg on eeltoodust pikem, teavitame ostjat esimesel võimalusel.

TAGASTAMISÕIGUS

Mooblifurnituur.ee  veebipoest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui veebipoest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata tagastada.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  • toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel;
  • rikke on põhjustanud toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  • tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (n.t kukkumise tõttu);
  • tegemist on toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile epood@mooblifurnituur.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Seejärel lepitakse kliendiga kokku kauba tagastamise aeg ja viis.
Postikulud tagastamisele ei kuulu!

VASTUTUS

Mooblifurnituur.ee  ja ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

VÄÄRAMATU JÕUD

Mooblifurnituur.ee  ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida mooblifurnituur.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

ISIKUANDMETE KAITSE JA TURVALISUS

Mooblifurnituur.ee veebipood lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile epood@mooblifurnituur.ee

Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Kauba puudus;
4) Mooblifurnituur.ee’le  esitatav nõue;
5) Viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Mooblifurnituur.ee vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast ostjapoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Mooblifurnituur.ee'l ei ole võimalik 15 päeva jooksul ostja pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Mooblifurnituur.ee  ei vastuta kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET).